eerlijk * enthousiast * toegankelijk *

eerlijk * enthousiast * toegankelijk *

Over Daphne

Oprichter, trainer & ECD-specialist

“Vanuit wet- en regelgeving hebben zorgorganisaties te maken met allerlei eisen. Ik vind het jammer om te zien dat de energie en tijd veelal uitgaat naar het uitzoeken van deze eisen. Daarmee gaat veelal tijd verloren die ten koste gaat van het cliëntproces.”

“Mijn doel? Het vinden van een oplossing. Samen met de klant stel ik een werkwijze op die duidelijk, maar ook leuk is. Ik ben tevreden als jij zegt: dit was eenvoudiger dan we dachten en het heeft ons echt geholpen om meer bewustwording te creëren binnen onze organisatie.”

“Mijn kracht zit in het gesprek. Ik begrijp waar je als zorgorganisatie tegenaan loopt. Door jarenlange werkervaring in de zorgsector, zowel in het ondersteunende als primaire proces, weet ik waar de hulpvraag ligt.”

“Daarbij ligt mijn focus op wat een verandering oplevert voor zowel cliënten als medewerkers. Door te vertellen en voorbeelden te noemen, geef ik je meer inzicht in de mogelijkheden van jouw organisatie. Bovendien houd ik het lekker informeel, zodat je je snel op je gemak voelt.”